Oulun Suomi-Kreikka yhdistys
 Kreikka sydämessämme - Η Ελλάδα στην καρδιά μας

Ajan­koh­tais­ta

JÄSENILTA

Sunnuntaina 19. toukokuuta klo 17.00.

Jäsenillan aiheena kreikkalainen arkkitehtuuri.
Luennoitsijana arkkitehti ja Kreikan kunniakonsuli Weikko Kotila UKI Arkkitehti Oy:ltä.

Osallistumismaksu: 5 € / ei-jäsen. Jäsenet veloituksetta. Varaa pientä rahaa mukaan.

Ilmoitathan tulostasi (huom) perjantaihin 17.5. mennessä info@osky.fi tila- ja tarjoilujärjestelyjen varmistamiseksi. Kokoonnumme tällä kertaa Oulun Reumayhdistys ry:n tiloihin Puusepänkuja 2.

KUVAKILPAILU

Tämän vuoden teemana ja samalla valokuvauskilpailun aiheena on ”Kaunein kuvani Kreikasta”

Matkustaessasi tänä vuonna Kreikkaan, etsi sinua itseäsi miellyttävä kohde ja kuvaa se. Voit ottaa useitakin kuvia. Kuvat voivat olla maisema- tai henkilö-/ryhmäkuvia, aamu- tai iltakuvia, maasto- tai merimaisemia. Kuvat voivat olla aiemmiltakin vuosilta.  Lähetä sitten kuva/kuvat otsikolla Kaunein Kuva meille osoitteeseen info@osky.fi

Kuvan tiedostomuoto .png tai .jpg.  Kuva/kuvat kannattaa pakata ennen lähettämistä, jotta kuvan laatu pysyisi mahdollisimman laadukkaana. Ilmainen ja tunnetuin pakkausohjelma on 7-ZIP, jonka voi ladata linkistä https://www.ilmaisohjelmat.fi/7-zip

Antoisia kuvaushetkiä!

TULOSSA

Grilli-ilta ja Oulun Päivät syyskuun 7.9.2024

Vuoden 2024 tapahtumista tiedotetaan jäsentiedotteilla, verkkosivuilla ja Facebookissa.

Muistoja 45-vuotisjuhlasta ja pikkujouluista Perlasta la 2.12.2023.

* * * *

Uusi Jäsentiedote 5 - 2023 on ilmestynyt.

Löydät Jäsentiedotteen täältä.

PIKKUJOULUT

JA
45-VUOTISJUHLA

Ravintola Perlassa 2.12. klo 18.00.
Tänä vuonna OSKY:n pikkujoulut pidetään Ravintola Perlassa lauantaina 2. joulukuuta klo 18 alkaen osoitteessa Lyötynkatu 7. Samalla juhlimme myös yhdistyksen 45-vuotistaivalta. Luvassa on kattava ja monipuolinen menu ja ohjelma.

Tuttuun tapaan luvassa arpajaiset sekä lahjojen vaihto periaatteella ken lahjan tuo, hän lahjan saa. Muista ottaa mukaan pikkurahaa käteisenä arpajaisia varten.

Syntymäpäivän kunniaksi yhdistys maksaa jäsentensä ruokailusta 5 €. Osallistumismaksu on siis jäsenille 30 € ja muille 35 €. Ilmoittaudu viimeistään 17. marraskuuta osoitteessa info@osky.fi. Kerrothan samalla mikäli noudatat erityisruokavaliota. Osallistumismaksu maksetaan ravintolassa.

Tervetuloa!

Yhdistyksen sähköposti: