Tie­to­suo­ja­se­los­te

• Pu­he­lin­nu­me­ro
  • Säh­kö­pos­ti
Sään­nön­mu­kai­set tie­to­läh­teet
  • Jäsenen itse itsestään antamansa tiedot

4 Net­ti­si­vun eväs­te­käy­tän­nöt

Seu­raa­vas­sa tietoa tämän sivuston eväs­te­käy­tän­nöis­tä: mitä tietoja net­ti­si­vul­la kerätään ja miksi.

Eväs­tei­den käytöstä

Tällä si­vus­tol­la käytössä olevat evästeet:
  • Sivuston toiminnan kannalta vält­tä­mät­tö­mät evästeet Näiden eväs­tei­den avulla pidetään huolta sivuston pe­rus­toi­min­nal­li­suuk­sien kuten na­vi­gaa­tion toi­min­nas­ta.
  • Lo­mak­kei­siin liittyvät evästeet Kun lähetät viestin yh­tey­den­ot­to- tai kom­men­toin­ti­lo­mak­keel­ta, evästeet voidaan asettaa muis­ta­maan tietosi, jolloin sinun ei tarvitse syöttää niitä uudestaan joka kerta.
  • Kolmannen osapuolen evästeet Luettele tähän si­vus­tol­la käytössä olevat kolmannen osapuolen evästeet (esim. kä­vi­jä­seu­ran­ta kuten Google Analytics), joita olet mah­dol­li­ses­ti lisännyt ase­tuk­sis­ta ja niiden käyt­tö­tar­koi­tus.
Eväs­tei­den käytön estäminen

Voit estää eväs­tei­den käytön selaimesi ase­tuk­sis­ta (li­sä­tie­toa löydät selaimesi ohje/help -valikosta). Huo­mioit­han, että eväs­tei­den käytön esto selaimen ase­tuk­sis­ta vaikuttaa sekä tämän että muiden käyt­tä­mie­si sivujen toi­min­taan.

5 Tietojen käsittely ja kä­sit­te­li­jät

Tietoja ei luovuteta muille tahoille kuin re­kis­te­rin­pi­tä­jäl­le.

Tietoja ei luovuteta EU:n tai ETA:n ul­ko­puo­lel­le.

Tietojen kä­sit­te­lys­sä nou­da­te­taan huo­lel­li­suut­ta ja kä­si­tel­tä­vät tiedot suojataan asian­mu­kai­ses­ti. Sivuston yl­lä­pi­tä­jä huolehtii siitä, että tietoja kä­si­tel­lään luot­ta­muk­sel­li­ses­ti ja vain niiden työn­te­ki­jöi­den toimesta, joiden työn­ku­vaan se kuuluu.

6 Tietojen säi­ly­ty­sai­ka

Hen­ki­lö­tie­to­ja säi­ly­te­tään niin kauan kuin on tarpeen muun muassa jä­se­nyy­den yl­lä­pi­tä­mis­tä ja kir­jan­pi­toa varten.

7 Mah­dol­li­sen tie­to­vuo­don sattuessa

Tie­to­vuo­don sattuessa il­moi­te­taan re­kis­te­ris­sä oleville jäsenille.

Pank­kiyh­teys

POPFFI22